Branding şi comunicare în industrii creative

Biblioteca Județeană Brașov, Centrul Multicultural al Universității „Transilvania” Brașov și Muzeul de Artă Brașov, ca parteneri, organizează un curs practic Branding și comunicare în industrii media susținut de Cristina Simion, curator și galerist, la care au plăcerea să vă invite să luați parte. Evenimentul va avea loc luni, 10 octombrie 2022, de la orele 16,00 și va fi găzduit de Centrul Multicultural al Universității „Transilvania” Brașov. Evenimentul va avea loc în cadrul SCIFEST – Festival de ştiinţă şi industrii creative.

Cu o experiență îndelungată în comunicare și marketing în media, precum și cu o activitate susținută de promovare a artiștilor, Cristina Simion va aborda următoarele chestiuni în prezentarea sa:

Industrie creativă și profesie liberală – importanța valorii intangibile. De ce contează brandingul. Imaginea profesională și imaginea personală a creatorului. Reputație, leadership, clivajul imaginii și al încrederii. Succesul profesional și impactul social

Ce și cui comunicăm. Viziune, elemente relevante, elemente de diferențiere sau unicitate, recunoașterea spontană și cea asistată. De la creatorul-absent la creatorul-comunicator (influencer). Publicul și partenerii creatorului. Comunicarea directă și comunicarea intermediată. Avantaje și dezavantaje. Prezentul disruptiv, șocul viitorului și responsabilitatea socială a creatorului.

Detalii despre Cristina Simion aflați mai jos.

Cunoscând interesul și activitatea dvs. în domeniul industriilor creative, vă invităm să luați parte și vă rugăm să vă înscrieți completând formularul disponibil la linkul de mai jos

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSe66rBPNKh5uwd9qnH9Maa5BYRRg-emi_ncxBPm9XH4w5XmvA/viewform?usp=sf_link

După seminarul practic, Muzeul de Artă vă oferă un tur ghidat în expoziția Magdalena Rădulescu, găzduită pe simezele Centrului Multicultural, o expoziție a unei artiste talentate și boeme, care a surprins exoticul, mișcarea și dansul în tușe grațioase și puternice.

Vă așteptăm cu drag!

Despre Cristina Simion:

În lumea jurnalismului, Cristina Simion a fost și este un nume reputat, azi fiind mai cunoscută în lumea artei. A condus mult timp grupul de presă Edipresse, o poziție de mare responsabilitate. A început munca în mass media scrisă încă din studenţie, urcând ierarhic, pas cu pas, de la postul de corector, la jurnalist de teren, editor de ştiri, redactor-șef, director de marketing până la postul de director general. A construit o carieră solidă, în care a învăţat, a experimentat, a lansat proiecte, a lucrat în publicitate, distribuţie şi marketing, a fost director editorial.

În urmă cu aproape zece ani, a făcut o alegere, renunţând la cariera din România şi stabilindu-se în Germania. Aici s-a gândit ce i-ar plăcea să facă şi a decis să-şi împlinească visul de a avea o galerie de artă şi de a promova artişti. A făcut cursuri de curatoriat, a organizat expoziţii în galeria proprie, Tiny Griffon, din Nürnberg, şi în afara ei, scrie cărţi şi albume de artă, cataloghează colecţii private de artă, coordonează parteneriate transfrontaliere între Germania şi România în domeniul artistic. A fost co-curator la cele două ediţii ale Bienalei Internaţionale de Arte Vizuale (Bienala Albastră) din Braşov. În ultimul deceniu, a colecţionat cu pasiune şi interes lucrările unui artist de origine română, Jacques Hérold, afirmat ca unul dintre cei mai importanţi suprarealişti târzii în Franţa. În 2021-2022, a itinerat expoziţia colecției de gravură şi ediţii bibliofile Jacques Hérold, la Braşov (Biblioteca Judeţeană Braşov), Bucureşti (Muzeul Național al Literaturii Române), Timişoara (Muzeul Național de Artă) şi Cluj-Napoca (Muzeul Naţional de Artă), curatoriind, la Brașov, şi expoziţiile altor artişti români: Roland Pangrati și Gabriela Bodin.

Cu un doctorat în managementul industriilor nestandardizate, cursuri de curatoriat internațional și de managementul colecțiilor de artă la NODE Curatorial Center Berlin și un curs de Arts and Finance la Sothebys Institute of Art New York.

Îmbinând experienţa de jurnalist, de marketer, de galerist şi curator, Cristina Simion susține seminarii de branding şi comunicare pentru mediul artistic.