ANBPR va proiecta și livra un curs cu durata de 5 zile ce va fi o dezvoltare a cursului de 3 zile inițiat de IREX România. Cursul ANBPR va asigura participanților competenţe avansate privind dezvoltarea și furnizarea de servicii noi de bibliotecă, bazate, în special, pe tehnologii moderne IT&C.ANBPR va acredita şi va începe livrarea acestui curs la finele anului 2010.
În acest scop, ANBPR dorește contractarea unui consultant român care va lucra un total estimat de 20 de zile pentru:
• Crearea designului de curs pentru cursul de training, în parteneriat cu un consultant internaţional selectat de ANBPR;
• Propunerea conţinutului pentru manualul dedicat cursului, în parteneriat cu un consultant internaţional selectat de ANBPR. Manualul va include şi planul de lecţie al cursului şi prezentările adiacente cursului;
• Consultanță în pregătirea documentaţiei de acreditare CNFPA a acestui curs, urmând ca Departamentul Operaţional al ANBPR şi preşedintele Comisiei de Formare profesională să facă demersurile administrative necesare;
• Revizuirea cursului, în funcţie de feedback-ul primit după etapa de pilotare
Ariile de competenţă relevante pentru consultantul român sunt:
• Cel puţin 10 ani de activitate în sistemul bibliotecilor publice din România;
• Activitate de coordonare de la nivel judeţean, a unor biblioteci publice din mediul urban şi rural, din punct de vedere metodologic;
• Studii de specialitate în domeniul biblioteconomiei sau într-un domeniu adiacent;
• Experienţă relevantă în domeniul formării profesionale a adulţilor;
• Experienţa în derularea unor cursuri de management de bibliotecă constituie un avantaj;
• Cunoaşterea la nivel superior a limbii engleze;
• Experienţă în realizarea de manuale, cursuri, lucrări sau rapoarte;
Livrabilele aşteptate sunt:
1. Designul cursului (realizat în colaborare cu consultantul extern şi cu Comisia de Dezvoltare profesională a ANBPR);
2. Manualul cursului care include: manualul participantului și programa formatorului, planul de lecție al cursului şi prezentările adiacente cursului (materiale realizate în colaborare cu consultantul extern);
3. Consultanță în pregătirea documentaţiei de acreditare CNFPA, urmând ca Departamentul Operaţional al ANBPR şi preşedintele Comisiei de Formare profesională să facă demersurile administrative necesare.
În acest scop, ANBPR dorește contractarea unui consultant român care va lucra un total estimat de 20 de zile pentru:
• Crearea designului de curs pentru cursul de training, în parteneriat cu un consultant internaţional selectat de ANBPR;
• Propunerea conţinutului pentru manualul dedicat cursului, în parteneriat cu un consultant internaţional selectat de ANBPR. Manualul va include şi planul de lecţie al cursului şi prezentările adiacente cursului;
• Consultanță în pregătirea documentaţiei de acreditare CNFPA a acestui curs, urmând ca Departamentul Operaţional al ANBPR şi preşedintele Comisiei de Formare profesională să facă demersurile administrative necesare;
• Revizuirea cursului, în funcţie de feedback-ul primit după etapa de pilotare
Ariile de competenţă relevante pentru consultantul român sunt:
• Cel puţin 10 ani de activitate în sistemul bibliotecilor publice din România;
• Activitate de coordonare de la nivel judeţean, a unor biblioteci publice din mediul urban şi rural, din punct de vedere metodologic;
• Studii de specialitate în domeniul biblioteconomiei sau într-un domeniu adiacent;
• Experienţă relevantă în domeniul formării profesionale a adulţilor;
• Experienţa în derularea unor cursuri de management de bibliotecă constituie un avantaj;
• Cunoaşterea la nivel superior a limbii engleze;
• Experienţă în realizarea de manuale, cursuri, lucrări sau rapoarte;
Livrabilele aşteptate sunt:
1. Designul cursului (realizat în colaborare cu consultantul extern şi cu Comisia de Dezvoltare profesională a ANBPR);
2. Manualul cursului care include: manualul participantului și programa formatorului, planul de lecție al cursului şi prezentările adiacente cursului (materiale realizate în colaborare cu consultantul extern);
3. Consultanță în pregătirea documentaţiei de acreditare CNFPA, urmând ca Departamentul Operaţional al ANBPR şi preşedintele Comisiei de Formare profesională să facă demersurile administrative necesare.
Orar:
8 iunie – 5 iulie 2010 – înscriere/interviuri;
8 Iulie 2010 – semnarea contractului (sediul ANBPR);
9 iulie 2010 – definirea cadrului cursului (sediul ANBPR);
9 – 31 Iulie 2010 – realizarea şi predarea livrabilelor
Persoanele interesate sunt invitate să trimită CV-ul până în data de 2 iulie 2010 la adresa de email: anbpr_ro@yahoo.com, având subiectul consultant training, însoţit de o scrisoare de intenţie de maxim o pagină.
4 răspunsuri la “ANBPR recrutează consultant pentru designul cursului Dezvoltarea serviciilor de bibliotecă”
… [Trackback]
[…] Find More on|Find More|Find More Infos here|There you will find 29213 additional Infos|Infos to that Topic: blog.bjbv.ro/?p=868 […]
… [Trackback]
[…] Read More on|Read More|Find More Infos here|There you will find 94318 additional Infos|Informations on that Topic: blog.bjbv.ro/?p=868 […]
… [Trackback]
[…] Read More on|Read More|Find More Informations here|There you will find 87901 more Informations|Infos on that Topic: blog.bjbv.ro/?p=868 […]
… [Trackback]
[…] Read More here|Read More|Find More Infos here|Here you can find 82398 additional Infos|Infos on that Topic: blog.bjbv.ro/?p=868 […]