IREX si EOS ofera posibilitatea unui numar de 45 de bibliotecari din intreaga tara, indiferent ca provin sau nu din biblioteci intrate in programul biblionet, de a participa la doua categorii de cursuri:

  1. ACCESARE FONDURI EUROPENE
  2. PROMOVARE WEB 2.0 IN BIBLIOTECI

Toate cheltuielile (transport, cazare, masa) sunt suportate de IREX.

Pentru a putea participa, la primul curs toti cei interesati trebuie sa trimita:

  • Rezumatul proiectului propus – conform modelului.
  • Scrisoare de angajament (scanata) din partea conducerii institutiei prin care se atesta faptul ca veti fi sprijinit / sprijinita in depunerea si implementarea proiectului.
  • Curriculum vitae al bibliotecarului – conform modelului.

Dosarul cuprinzand rezumatul proiectului, scrisoarea de angajament si curriculum vitae va fi arhivat (zip) si trimis la adresa de email office@irex.ro pana la data de 15 iulie 2011, cu subiectul Aplicatie curs – Accesare fonduri europene.

Documentele necesare pentru cel de al doilea tip de curs sunt:

  • O scrisoare de motivatie a bibliotecarului, in care sa fie descrise si actiunile de promovare pe care le-ati desfasurat in ultimii 2 ani, in mediul online sau offline.
  • Un rezumat de proiect – Dupa curs, toti participantii vor fi sprijiniti sa puna in practica o campanie de promovare realizabila in 3 luni. Pentru aceasta va rugam sa descrieti intr-un document word, in maxim 200 cuvinte urmatoarele:
  1. publicul-tinta vizat (din comunitate sau exterior)
  2. rezultate estimate pentru biblioteca. Aici va rugam includeti si o lista cu serviciile functionale in biblioteca, pe care intentionati sa le promovati pe internet.

Dosarul cuprinzand scrisoarea de motivatie si rezumatul proiectului va fi arhivat (zip) si trimis la adresa de email office@irex.ro pana la data de 10 iulie 2011, cu subiect “Aplicatie curs Promovare Web 2.0”.

Informatii suplimentare pe site-ul http://www.biblionet.ro/

3 răspunsuri la “”

Comentariile sunt închise.