• În atenția ofertanților
Privind prestarea serviciilor de consultanță specializată – supraveghere prin diriginte de șantier – pentru lucrări de Reabilitare imobil Complex „Agrement” Tâmpa Brașov și teren de sport aferent – Servicii de proiectare (P.T.+ D.D.E. + D.T.A.C.) și Execuție lucrări pentru Complex „Agrement” Tâmpa Brașov (Reabilitare, Drenarea apelor meteorice și Schimbarea de destinație a clădirii și a terenului de sport aferent)”
Ședința de deschidere a ofertelor v-a fi reluată la o dată ulterioară deoarece, atât președintele comisie de evaluare și recepție numit prin decizia 129/26.10.2021 din partea Consiliului Județean Brașov cât și înlocuitorul lui s-au îmbolnăvit de Covid-19.
Anunț achiziție directă
• Serviciu dirigenție de șantier
– Asigurarea serviciului de dirigenție de șantier pentru obiectivul de investiții: „Reabilitare imobil Complex «Agrement» Tâmpa Brașov și teren de sport aferent”
– Servicii de proiectare (PT+DDE+DTAC) și Execuție lucrări pentru Complex «Agrement» Tâmpa Brașov (Reabilitare, Drenarea apelor meteorice și Schimbarea de destinație a clădirii și a terenului de sport aferent).
Urmărirea execuţiei lucrărilor obiectivului de investiții se va face cu respectarea prevederilor Legii nr. 10/1995 privind calitatea în construcţii, cu modificările ulterioare, Regulamentului privind conducerea şi asigurarea calităţii în construcţii, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 766/1997 pentru aprobarea unor regulamente privind calitatea în construcţii, cu modificările şi completările ulterioare, Regulamentului privind controlul de stat al calităţii în construcţii, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 272/1994, Hotărârii Guvernului nr. 343/2017 privind modificarea HG 273/1994 privind aprobarea Regulamentului de recepţie a lucrărilor de construcţii şi instalaţii aferente acestora, etc., cât și a normativelor tehnice în vigoare, și a prevederilor din proiectul tehnic.
Conditii de participare:
Ofertantul va depune următoarele documente:
– Scrisoare de înaintare – Formularul 1
– Informaţii generale despre ofertant – Formularul 2
– Formular de ofertă – Formularul 3
– Declaraţie de acceptare a condiţiilor contractuale și modul de constituire al garanției de bună execuție – Formularul 5
– Declarație privind neîncadrarea în situațiile prevăzute la art. 60 din Legea nr. 98/2016 – Formularul 6
– Declarație privind neîncadrarea în prevederile art. 164, 165, 167 din Legea nr. 98/2016 – (se va completa si de asociați sau subcontractanți dacă este cazul) – Formularul 7
– Declarație privind respectare art. 51 din legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice – Formularul 8
– Angajament privind susţinerea tehnica si profesională a ofertantului/candidatului/grupului de operatori economici – Formularul 9
– Lista personalului cheie nominalizat in vederea acordarii punctajului Certificat constatator emis de ONRC de pe lângă Tribunalul Teritorial în integralitate, din care sa rezulte ca activitatea principala/secundara pe care o desfășoară conform codificării CAEN corespunde obiectului contractului. Certificatul constatator se va prezenta în original /copie lizibilă “conform cu originalul”, iar informațiile să fie reale/actuale la data limită de depunere a ofertelor – Formularul 10
• Criterii de atribuire:
Cel mai bun raport calitate/preț
• Informatii suplimentare:
Oferta se va înregistra și se va depune la sediul Bibliotecii Județene „George Barițiu” Brașov, B-dul Eroilor nr. 35, Secretariat, până la data de 27.10.2021 ora 16.00. Oferta se va prezenta într-un colet sigilat, marcat cu adresa autorității contractante și obiectul achiziției directe. În afara ofertei sigilate se va prezenta scrisoarea de înaintare.
• Caietul de sarcini și formularele de participare se pot descărca de AICI